ioe

Alla inlägg under februari 2012

Av ioe - 12 februari 2012 14:00

Hejsan alla!


Idag har jag och min mammis pysslat lite konfirmationskort eftersom att jag ska konfirmeras till sommaren.

Jag har tyvärr inte hunnit packa upp min kamera och har därför inte hunnit lägga över mina snöbilder som ni ska få se.

Men det kommer senare när jag inte är så lat.

Men när jag vaknade i morse så hade det snöat här nere också.

Så nu ska vi ut och leka i snön.


Ha en fortsatt bra söndag!





Kram Emma


Av ioe - 11 februari 2012 19:00

Hej Alla!

Nu var det ett tag sedan vi bloggade och vi kände att det var dags nu!

Vi bjuder på två bilder som är fotade av ida och redigerade av ida  ;).


Och för alla er som har instagram, följ gärna @photopower och sprid det gärna till andra, det är jag Ida som är @photopower :) <3


Emma har varit på läger under hela veckan och upplevt mycket kyla! Hon kommer även bjuda på en liten snöbild sen! :)


Kram ioe ! <3





    

Av ioe - 4 februari 2012 10:45

Godmorgon alla!


Förlåt att jag inte la in skalet igår som jag skulle men jag råkade somna.

Var jätte trött efter en hel dag i skolan.

Men ni får se det nu istället :)



 



Hoppas ni gillar det lika mycket som jag :)


Kram Emma <3

Av ioe - 2 februari 2012 21:45

Hej alla!


Fyller 15 idag då ja :)


Så firar det med nya naglar och ett nytt mobilskal som ni får se i morgon men visar naglarna nu.


Njut ;)


 


Ha de bra!


Kram Emma

Presentation


En blogg om foto, naglar + mer!

Läs och kommentera hos oss så gör vi så hos er!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lilla Gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards