ioe

Alla inlägg under juli 2011

Av ioe - 23 juli 2011 19:57

Hejj alla :)

Emma här,jag tänkte att jag skulle berätta och visa steg för steg bilder till ett nagel exempel. ;)

    Först målade jag naglen blå.

     Sen satte jag maskering på naglen så att man kan få fina linjer.

     Jag målar svart längst ner.

     Och genomskinligt längst upp.

     Sen doppar jag naglen i små kulor innan det genomskinliga har hunnit torka så att dem fastnar.

     Så här ser det ut nu. ;)

     Sen målar jag glitter över hela naglen.

     Jag sätter på två små svarta paljetter till ögon och en rund silvrig lite större till mun.

     Sen sätter jag på silvriga dropp stenar på linjen mellan det svarta och det blåa.

     Jag målar på ett annat genomskinligt lack så att allt ska hålla.

     Klart. ;D

     Materialet jag använde. ;)



Ha en fortsatt bra kväll,precis som jag har det. :)

Av ioe - 19 juli 2011 23:55

Gokväll alla ;) Jag heter Emma och har denna blogg tillsammans med Ida. Den ska mest handla om rätt så udda naglar och om fotografering. ;) Vi kommer att ge en del tips och visa hur man gör en del av sakerna. Jag,Emma, kommer att berätta och visa allt med naglarna. Ida kommer att berätta och lära om fotografering. God natt hälsar Ida och Emma ;)

 


Bilderna är tagna av Ida :) Men det är mina naglar på bilderna ;)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om foto, naglar + mer!

Läs och kommentera hos oss så gör vi så hos er!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lilla Gästboken :)


Skapa flashcards