ioe

Alla inlägg under april 2012

Av ioe - 30 april 2012 00:08

Gokväll alla!




Idag har jag varit tvungen att handla lite nya lösnaglar och handlade lite nya nagellack med.

När jag väll kom hem så har jag bara städat hela dagen.

Men sånt måste också göras.


 


Gonatt alla!


Kram Emma

Av ioe - 21 april 2012 18:22

Hej Alla! 


Här kommer ännu ett inlägg fast nu ska det inte handla om naglar utan om INSTAGRAM och skor! :D


Eftersom vi båda finns på instagram får ni väldigt gärna följa oss! :)


Idas: iidaoohlsson

Emmas: emmsensfoto 


och sen kommer det även bilder på våra skor :)


Nr 1: Idas gråa converse!

Nr 2: Emmas nya svarta skor!    

Nr 3: Emmas nya röda skor!

Nr 4: Emmas nya röda skor igen!



       


Kram ioe!

Av ioe - 21 april 2012 18:08

Hej Alla! 


Det var ett tag sedan vi uppdaterade men nu är vi här igen!

Vi bjude på några söta bilder av emmas naglar.


På bild 1 ser ni Emmas naglar som hon hade över påsk.

Och på bild 2 ser ni dem lila som hon har nu!  


   


Kram ioe!

Av ioe - 15 april 2012 13:45

Hejj alla!


Ser ut som att det har blivit lite låg uppdatering här,tyvärr

. Men det kommer nog bli bättre snart.

I fredags kväll umgicks jag med Ida och vår släkt

. Då ville Ida helt plötsligt att jag skulle filma när hon gjorde ett crazy test för hon ville visa sina skills... xD


Har hon några skills eller? ;)



Just nu sitter jag och funderar på att fixa nya naglar.

Hade ett par naglar över påsk som jag råkade sabba rätt snabbt i skolan,men ska visa dem senare när jag och min andra dator blir vänner igen.

Den vill inte starta och då har jag ingenstans att lägg upp bilder heller :/

Aja,får väll hitta på nått,kanske ta brossans? :)


Ha de bra


Kram ioe

Av ioe - 3 april 2012 17:18

Gokväll alla!


Var ute med min lilla hund innan idag och hon blev lite galen..


Kolla på videon och gilla den gärna :)



Kram Emma

Av ioe - 1 april 2012 23:03

Gokväll alla!


Det var första april idag då ja.

Blev ni lurade något?

Jag blev inte det vad jag märkte iaf ^^

Träffade Ida innan idag och hon satte ihop ett litet bildspel.




Hoppas ni gillar det!


Kram ioe

Presentation


En blogg om foto, naglar + mer!

Läs och kommentera hos oss så gör vi så hos er!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lilla Gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards