ioe

Alla inlägg under januari 2012

Av ioe - 29 januari 2012 22:25

Gokväll alla!


Idag har jag bakat och pysslat lite.

Kände mig lite kaksugen så jag bakade knäck kakor och schakrutor som jag och min bror har mumsat på halva dagen idag.

Har man väl börjat äta så kan man inte sluta.. :p

Min mamma hittade ett roligt mönster från Tilde så vi gjorde en sån tillsammans.

Tror det är ett sorts bi eller något. xD

Ni får se själva på bilderna.


 




 


Ha en fortsatt trevlig helg och hoppas ni får en bra start på veckan sen. :)


Kram Emma<3

Av ioe - 28 januari 2012 12:48

Hejj alla!


Nu när skolan är igång på riktigt så får man inte så mycket tid över till att blogga.

Är väldigt ledsen för det.

Jag håller på att fila på en ny design till mina naglar och jag hoppas att jag blir klar innan torsdag eftersom att det är då jag ska ha dem.

Det är en väldigt speciell dag då som jag tänkte berätta mer om när den väl är här.. ;)

Bjuder på en bild från förr.

På bilden ser ni en nagel som jag gjorde ett set av till min kompis som hon fick i november.


Hoppas ni gillar dem lika mycket som hon gjorde. ;)




Skriver mer sen!


Kram Emma<3


Av ioe - 22 januari 2012 18:55

Gokväll alla :)


Jag och Ida fixade en ny header igår men uppdateringen kommer nu. Hoppas ni gillar den.



 


Kram på er<3

Av ioe - 21 januari 2012 19:02

Hej Alla!


Emma har fått en ny parfym som man fick en söt docka med!

Emma har även deckorerat den, visst blev den gullig?


När bilderna var fotade tog jag över och redigerade bilderna! :)


Hoppas ni ska gilla det! :)


Kram ioe! :)




   

Av ioe - 18 januari 2012 20:33

Hej Alla!


Nu tänkte jag dela med mig av två bilder från i sommras som jag hoppas ni ska gilla!

Kram Ida! :) <3



 

     

Av ioe - 17 januari 2012 15:41


Hejj alla!


Kom nyss hem efter att mamma dragit med mig på ett affro dans pass... Men mina kompisar tyckte att jag ska lägga upp en bild på dem från idag. Vi kladdade ner varandra med grädden från semlor som min ena kompis köpte :) Han är den bästa om man bortser från min pojkvän.. :)


 

Alla vi andra tog bort grädden som vi hade fått på oss men inte Freddy. Han sparade lite på näsan.. xD


En väldigt bra början som slutade lite sämre..


Ha de bra, Emma<3




    

Av ioe - 15 januari 2012 15:02

Gomorrn alla!


Nu har man väll äntligen vaknat lite.

Men söndagar är ju till för att bara sova ut och ta det lugnt.

Och kanske vara lite galen om man är mig..? ;)

Tänker bjuda på två bilder av mig nu.

Mitt hår är fluffigt :3


 



 



Kram till er alla önskar lilla Emma<3

Av ioe - 14 januari 2012 21:17

Halloj!

Nu är mina naglar klara!

Pappa fyller år idag så tänkte hälsa han grattis här.

Så grattis pappa! :D



 


Kram Emma

Presentation


En blogg om foto, naglar + mer!

Läs och kommentera hos oss så gör vi så hos er!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lilla Gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards