ioe

Alla inlägg under februari 2012

Av ioe - 29 februari 2012 18:50

Hej alla!


Jag har planterat lite fröer som snart kommer börja växa :)


Har ingen bild just nu... Men det kommer när det har börjat växa.


Ha det bra!


Kram Emma<3

Av ioe - 26 februari 2012 13:22

Gomorgon!


Eller kanske god förmiddag.

Men vaknade typ nyss så håller mig till morgon ^^

Jag hade tänkt ha mina svarta byxor igår men hade låtit dem ligga framme och min lilla hund hade lyckats få tag på dem och myst med dem så att dem var helt vita. :/

Men när jag köpte dem svarta så ville jag egentligen ha röda och jag har äntligen fått dem :3


Och min hund har inte varit på dem så dem kan jag iaf visa upp :)


 


Hoppas ni har det bra!


Kram Emma<3

Av ioe - 23 februari 2012 19:30

Gokväll alla!


Bilden som är i förra inlägget är på min nya hårfärg.

Texten som jag skrev kom inte med.

Så tänkte bara förklara bilden nu.

Blir inget längre inlägg just nu.

Det är väldigt svårt att få en bra bild på fägen.

Lyckades inte så värst bra :(


Hoppas ni har det bra!

Kram Emma<3

Av ioe - 23 februari 2012 19:16

 
Av ioe - 21 februari 2012 19:24

Gokväll alla!


Förlåt att vi har varit lite off på bloggfronten på sistone men vi har haft fullt upp.

Jag blev även sjuk mitt i allt.

Men nu är det lov så vi ska försöka blogga extra mycket.

Har inte hunnit använda mina byxor eller min tröja än så har inte kunnat fixa en bild på det. Men det kommer ;)

Färgade mitt hår idag,lägger nog upp bild i morrn. :)

Men nu till något annat!

Min faster är lite smått galen och gillar att ge mig udda godis,har fått igelkottar, golfbollar men nu sist så fick jag stenar. XD



Har smakat en och den var faktiskt väldigt god :)


Hoppas att ni mår bra och får ett bra lov!


Kram Emma<3



Av ioe - 15 februari 2012 19:26

Gokväll alla!


Jag var iväg efter skolan och handlade lite.

Hittade ett par nya byxor som jag verkligen behövde och en ny mysig tröja.

Fick även syn på två helt underbara nagellack som passar nu i dessa vintriga och kalla tider. Kommer visa upp kläderna någon annan dag.



 


Ha en fortsatt bra kväll!


Kram Emma<3

Av ioe - 14 februari 2012 20:39




Har nyss duschat efter att ha varit på afro och sen kört ett härligt yoga pass.

Sitter och myser med en varm kopp te nu.

Koppen fick jag av min fina mammis och pappis i alla hjärtans dag present. :)

Gillar den jätte mycket och den kommer nog bli en favoritkopp! :)

Kommer förmodligen uppdatera bloggen under kvällen i morgon eller på torsdag,får se när för ska ut och shoppa i morgon efter skolan.



 



Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!


Kram Emma<3

Av ioe - 14 februari 2012 16:00

Hejj alla!


Tänkte lägga upp snöbilden som jag tog från rummet som jag bodde i på lägret.

Börjar nog bli lite små sjuk så uppdaterar senare.


 


Kram Emma

Presentation


En blogg om foto, naglar + mer!

Läs och kommentera hos oss så gör vi så hos er!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lilla Gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards